Dag 3 - Reisverslag uit Rome, Italië van heerbeeck - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Rome, Italië van heerbeeck - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Joep, Floris, Medina, Nena en Lisa.

12 Oktober 2014 | Italië, Rome

De dag begon al vroeg, we werden om 8 uur wakker. Het ontbijt was wel lekker alleen het kan natuurlijk altijd beter ;) Na het ontbijt hadden we nog even tijd om ons klaar te maken. Om tien voor tien moesten we klaar staan en gingen we met de bus in de richting van het station. Toen iedereen een kaartje had gekregen waren we klaar om in de metro te stappen. het was een lange rit en waren ook goed moe van de dag ervoor.

Toen we in Rome aan kwamen was het al lekker warm en druk. de gebouwen waren fascinerend en leuk. Er werden veel selfies gemaakt. We gingen eerst naar romeinse gebouwen daarna mochten we even zelf rondjes lopen. er waren mensen die bijv: lekker een stuk pizza gingen eten en er waren ook een paar flapdrollen die mensen gingen fotobomben, dat vonden ze leuk leedvermaak.

we hebben meerdere gebouwen bezocht. 1 circus maximus hier werden in de tijd van de romeinen paardenraces gehouden. Daarna gingen we naar het plein van Michel Angelo waar het suikertaart gebouw staat. Hier hebben we even pauze gehouden. Na de pauze mochten we naar het prachtige Forum Romanum. Wat vorig jaar niet bekeken kon worden door de vorige 4e klassers dus wij echt bofkonten!

Als laatste zijn we naar het Colosseum gegaan waar we rond heb mogen lopen. Dit was indrukwekkend om te zien! Hierna gingen we weer terug met de metro en de trein. Het was heel erg druk in de metro dit was niet cool.

En nu willen wij graag de groetjes doen aan Ronnie. Hij weet zelf wel dat dit voor hem is!

Groetjes van Joep, Floris, Medina, Nena en Lisa.

• 13 Oktober 2014 - 22:51

Michel:

Lekker zeg, geniet ervan daar!