Dag 7 en 8 - Reisverslag uit Rome, Italië van heerbeeck - WaarBenJij.nu Dag 7 en 8 - Reisverslag uit Rome, Italië van heerbeeck - WaarBenJij.nu

Dag 7 en 8

Door: Ivo en Mark

17 Oktober 2014 | Italië, Rome

’s Ochtends zijn we heel vroeg opgestaan. We zijn vroeg met de bus vertrokken om de mensen uit Civita Castellana op te halen om naar Florence te gaan. Het uitzwaaien duurde een beetje lang maar daarna zijn we op weg gegaan. Nadat we aan waren gekomen liepen we eerst langs de rivier naar een beroemde brug. Daarna liepen we door naar de McDonalds waar de leraren eten hadden geregeld.

Na het eten zijn we naar een fietsverhuurzaakje gewandeld, FlorenceBiBike genaamd. Daar hebben we lang gewacht maar uiteindelijk konden we toch gaan fietsen. Tijdens het fietsen hebben we enkele belangrijke bezienswaardigheden gezien zoals Ponte Vechio en veel paleizen van rijke families. Het fietsen was niet heel makkelijk met alle auto’s en vooral brommers, maar het was wel heel leuk.

Na het fietsen hebben we vrije tijd gehad en hebben we ook de kleine leermarktjes gezien. Daarna zijn we met zijn allen gaan eten in een restaurant. Na het eten zijn we meteen naar de bus teruggegaan en zijn we vertrokken naar huis.